przesyłki międzynarodowe

img
Współcześni klienci są zawsze w drodze i chcą, aby ich przesyłki dostarczane były sprawniej i taniej niż kiedykolwiek wcześniej. Wynika to głównie z tego, że wzajemne powiązania między ludźmi rosną, nawet jeśli dzieli ich tysiące kilometrów. Dlatego też klienci biznesowi oraz indywidualni potrzebują globalnej, międzynarodowej sieci do zarządzania łańcuchem dystrybucji. Celem każdej liczącej się na rynku firmy przewozowej powinno być dostarczanie jak najlepszej jakości usług, wszędzie i na co dzień. Dominujące firmy logistyczne na świecie nie tylko dostarczają przesyłki, lecz ich celem jest dodatkowo łączenie ludzi i poprawienie jakości ich życia. Dlatego też ważna jest odpowiedzialność korporacyjna, polegająca na tworzeniu wartości nie tylko ekonomicznych, ale także społecznych kontrahentów powierzających przesyłki firmom kurierskim. Od momentu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej i otwarcia zachodniej granicy powstała możliwość, zarówno dla osób prywatnych, jak i przedsiębiorców, bezproblemowego przesyłania towarów za granicę. Rynek europejski stał się atrakcyjny, w głównej mierze dla osób prowadzących sprzedaż towarów, na które kraje zachodnie wykazywały duże zapotrzebowanie, a polscy przedsiębiorcy mogli je zaproponować w konkurencyjnych cenach. Problemem, z jakim spotykali się na początku przedsiębiorcy, były bardzo wysokie ceny usług transportowych. Zarówno bezpośredni sprzedawcy, jak i eksporterzy nie mogli podołać konkurencji firm zachodnich, gdyż często koszty przesyłki przekraczały wartość wysyłanego towaru. Obecnie coraz więcej firm rozwija współpracę międzynarodową z krajami UE, a tym samym rośnie zapotrzebowanie na dobrze zorganizowany transport międzynarodowy. Dodatkowo zwiększyła się liczba Polaków mieszkających poza granicami kraju, co było motorem napędowym do powstania nowatorskiej usługi kurierskiej, która byłaby konkurencyjna pod względem ceny i nieodbiegająca poziomem od znanych przewoźników zagranicznych. Istotną cechą dobrego przewoźnika jest zdolność dopasowania usługi do indywidualnych potrzeb klienta, z możliwością trackingu przesyłki, wysoko rozwiniętym systemem powiadomień dla nadawcy i odbiorcy, o stanie realizacji zamówienia i pełnym wsparciem klienta. Zlecając przesłanie paczki, czy większej ilości towaru za granicę koniecznie jest wybieranie firm kurierskich, które posiadają nie tylko doświadczenie logistyczne i znajomość rynku UE, ale także dysponują nowoczesnymi rozwiązaniami informatycznymi oraz długoletnim doświadczeniem w transporcie międzynarodowym. Istotne jest to, aby każdą przesyłkę można było szybko i łatwo wycenić online, w zależności od jej wielkości i miejsca docelowego. Idealnym rozwiązaniem jest firma umożliwiająca wysyłanie przesyłek w oparciu o kontrakty z głównymi graczami na rynku usług logistycznych UE, co zapewnia elastyczne działanie i możliwość dostosowania oferty do indywidualnych potrzeb klienta. Dla partnerów biznesowych firma kurierska powinna dodatkowo zapewniać możliwość budowania prestiżu i dobrego wizerunku reprezentowanej firmy. Zazwyczaj przedsiębiorcy poszukują na każdym etapie działalności cięcia kosztów w tym kosztów związanych z logistyką, dlatego też najlepszym rozwiązaniem dla nich może być korzystanie z pośredników mających preferencyjne ceny u światowych liderów wśród firm przewozowych oraz dodatkowo pozwalające na negocjację cen w przypadku częstego przesyłania towarów za granicę. Nawet w przypadku niewielkiej ilości nadawanych przez firmę towarów skorzystanie z usług pośrednika zapewnia atrakcyjne ceny, przy zapewnieniu profesjonalizmu wykonywania usług przewozowych. Przedsiębiorcy i osoby prywatne, którym zależy na dobrej jakości usług powinni powierzać przesyłki kurierskie firmom, które są liderami na rynku, mają ogromne doświadczenie w transporcie międzynarodowym oraz ugruntowaną pozycję na rynku zagranicznym.
Top